Înmultirea plantelor suculente

De când cu ghivecele din beton, am început să mă interesez tot mai mult de plante micuțe care pot fi așezate in astfel de ghivece. Si așa am ajuns la suculente. Recunosc! Auzisem de ele, dar nu am avut niciodată!

download (1)

Cum multe dintre ghivece ConcreteArt sunt dorite cu plante suculente, trebuie să știu cât mai multe despre aceste plante.

cropped-nnualcheese-fest.png

Cu atât mai mult cu cât fiecare ghiveci care conține o astfel de plantă este însoțit de acest card pe care sunt câteva sfaturi pentru întreținerea plantei.

IMG_5146

Evident că este posibil ca și dacă respecți în tocmai instrucțiunile, planta să nu vrea să fie perfectă. E posibil. În principiu, suculenta este o plantă ușor de întreținut, dar poate tocmai a ta este una … pretențioasă! 🙂

Eu m-am încumetat la un experiment: acela de a ”propaga = înmulți” o plantă suculentă.

Am rupt cu delicatețe câteva frunze dintr-o echeveria și iată dovada că se poate.

IMG_5144

Nu am făcut nimic special. Am pus pământ de cactus (nu știu dacă este chiar atât de bun pe cât se laudă), iar frunzulițele le-am așezat pe pământ, nu în pământ. L-am udat și îl ud cum observ că se usucă. Ghiveciul l-am pus pe pervaz …. so nimic special. Are suficientă lumină.

Și iată… Au apărut primii mugurași. Cred că o să mă bucur de cel puțin 4-5 plante noi.

IMG_5176

Pentru mai multe informații despre noi plante de suculente, puteți să citiți aici. http://adelaparvu.com/2016/11/30/top-4-specii-de-plante-suculente-rezistente-la-frig/

Sau în limba engleză

https://www.succulentsandsunshine.com/propagating-succulents/how-to-propagate-succulents-from-leaves/

Have fun!

Leave a Reply

