Primul targ de Craciun

Premiera pentru ConcreteArtStudio!

Pentru prima data, a iesit in lume si a mers la Targul de Craciun Handmade Luxury de la Hilton.

Ne-am simtit minunat povestind cu vizitatorii despre ceea ce facem, cum le realizam, cum gasim culorile. Ne-au placut exclamatiile ”Ce frumos!”, ”Ce interesant!”. Toate astea ne-au dat curaj.

Evident, si mai mult curaj ne-au dat cei care au cumparat ghivecele si obiecte decorative.

Ne-am despartit de ele, dar stim ca sunt pe maini bune.

Aceasta lumanare a fost tare admirata si pana la urma a ajuns la o doamna atat de draguta, cu care am povestit atat de multe incat mi-as fi dorit sa ii dau un diamant.

dscn0174-facebook

Si i-am dat unul pentru ca prea mi-a incalzit inima cu istorisirile dumneaei si cu povete – un diamant auriu.

fullsizerender-7

Ne-am luat la revedere si de la aceasta … frumoasa bruta.

9

Este o bruta pentru ca arata ca o stanca neslefuita pe care a crescut muschiul. Pare uitata de vreme, undeva afara, dar e innobilata de o dunga aurie si de frumoasele plante suculente.

Ne-am luat la revedere si de la acest mic ghiveci.

dscn0177-facebook

Nu a fost ales pentru a fi marturie de nunta, dar sigur arata foarte bine pe un birou.

img_4657

A fost frumos! Ne-am bucurat si sper ca am bucurat.

Cred ca o sa repetam experienta.

Leave a Reply

