Primul obiect din beton

Primul obiect din beton a fost acesta.

5

Mi-a placut mult. De ce? Pentru ca a fost primul. L-am pictat cu vopsea acrilica aurie si mi-a placut si mai mult. Culoarea gri a betonului se potriveste atat de bine cu culorile “nobile”.

Mi-am pus inelele in acest recipient. Mi s-a parut ca un material trainic cum este betonul este perfect pentru a pastra bijuterii dragi.

7

Dar ghici ce s-a intamplat? L-am oferit cadou. 🙂

Si de la primul, a urmat al doilea si tot asa.

Leave a Reply

